جوانان امروز
جوان.ازدواج.خانواده

آیا دوست دارید برادر ،خواهر و یا فرزند نابغه داشته باشید: 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 18 مهر 1398برچسب:مقاله علمی,اموزش,, :: :: نويسنده : سیدجواد قاسمی

تا کنون با سه شکل ماده آشنا شده اید: جامد، مایع و گاز. ولی این ها تمام حالات ماده نیستند. انواع مختلف ماده به طور کلی عبارتند از : جامد، مایع، گاز، پلاسما، ماده چگال بوز - انیشتین و حالتی که تقریبا به تازگی کشف شده، یعنی ماده چگال فرمیونی. 

 

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 18 مهر 1398برچسب:خواندنی,جوان,, :: :: نويسنده : سیدجواد قاسمی

الف) چگونه می توان کتب درسی ریاضی را به طور عمقی مطالعه کرد؟

ب) چگونه می توان در تست زدن موفق شد؟ آیا واقعاً راه میانبری - همانگونه که بسیاری از موسسات کنکور ادعا می کنند - وجود دارد؟

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

گالیله در اوائل سال 1600 م . دستگاهی‌ به‌نام «دمایاب»اختراع می‌كند؛ که امروزه روی برخی از میزهای كار یا تزیینات می ‌توانید دستگاهی برهمان اساس به ‌نام گرماسنج ببینید. دقیق‌ترین گرماسنج‌ها در حال حاضر به عنوان دكور مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

 

 

 



ادامه مطلب ...

اطلاعات در دنیای امروزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از مشكلات كاربران نیز به حفاظت از همین اطلاعات مربوط می‌شود. با توجه به اهمیت زیاد اطلاعات، یكی از مهم‌ترین بخش‌های یك رایانه، هارد‌دیسك و ظرفیت آن است؛ چراكه هارد‌دیسك محل ذخیره‌سازی این اطلاعات ارزشمند بوده و تنها جایی است كه شما می‌توانید با ذخیره‌كردن نتیجه روزها، ماه‌ها و حتی سال‌ها تلاش خود در آن، هنگام نیاز از آنها استفاده كنید. با توجه به همین مساله، می‌توان این‌طور نتیجه گرفت كه مدیریت روی اطلاعات جدای از مدیریت روی هارد‌دیسك نیست و كسی كه بتواند هارد‌دیسك خود را بخوبی و آن‌طور كه تمایل دارد مدیریت كند، می‌تواند مدیریت خوبی را نیز روی اطلاعات ذخیره‌شده در آن داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم مدیر جدیدی را برای هارد‌دیسك رایانه به شما معرفی كنیم كه به كمك توانایی و مهارت‌های آن می‌توانید براحتی روی هارد‌دیسك و پارتیشن‌های آن مدیریت كنید.
 

 

 

 



ادامه مطلب ...

فعال کردن قابلیت نمایش فایل‌های حفاظت شده سیستم عامل، این اجازه را به آنتی ویروس‌ها می‌دهد که به فایل‌های سیستمی نیز دسترسی یابد و آنها را نیز اسکن کرده و ویروس‌های پنهان را کشف و پاک کند.
ویروس‌های جدید امروزه از هوش بالایی برخوردار هستند و مهمترین ویژگی آنها این است که به محض ورود به سیستم قربانی خود را به روشی جالب از دید او و آنتی ویروس او مخفی نگه می‌دارند به طوری که حتی با آنتی ویروس های قوی مانند Nod۳۲ و Kaspersky نیز قابل رویت و حذف نیستند.
 

 

 



ادامه مطلب ...

شاید خیلی مواقع یه کاری با سیستمتون داشته باشید که مدتی طول بکشه و خودتون نخواید پشت سیستم باشید . مثلا می خواید از خونه برید بیرون ، و کامپیوترتون رو روشن بزارید تا کار مورد نظرتون رو انجام بده . کارهایی مثل دانلود و کپی و … . 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

ما هر روزه برای ورود به انواع و اقسام حساب‌های کاربری از رمزهای مختلفی استفاده می‌کنیم. این رمزها از ترکیبات مختلفی برای ما شکل گرفته‌اند که به احتمال زیاد یادآور نکته، مکان، شخص یا رویدادی هستند. معمولاً برای اینکه این رمزها هم به راحتی حدس زده نشوند نیز آن‌ها را با اعداد یا کاراکترهای دیگری ترکیب می‌کنیم. اما واقعاً پرکاربردترین رمزها کدام هستند؟ کدام 4 رقم بیشترین پین کدهای دستگاه های خودپرداز یا سیستم‌های 4 رقمی را تشکیل می‌دهند؟

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 1642
بازدید کل : 31204
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1